26 April 2012

result

Assalamualaikum...


rasa nak nangis pulak sebab terlampau happy tengok status kawan-kawan yang happy dengan result masing-masing. baru tengok status sye dah macam nak nangis. agaknye kalau check result sama-sama kat kolej, mau berjejeran air mata gembira tak hingat. tahniah kawan-kawan. u are the best! 

kepada semua yang ANC, tahniah infinity diucapkan. kepada yang DL, tahniah lapanplohribu kali. (: kepada yang tak DL, tahniah jugak, tetaplah happy dengan keputusan sebab tu semua menunjukkan usaha korang. kepada yang repeaters, jangan risau masih panjang perjalanan. kita baru around 20 babe. 

kepada kawan-kawan sekelas, sye sangat menyanjungi anda semua sebab anda semua hebat2 belaka. mostly penah merasa DL kan? Cayalah korang!

kepada diri saya sendiri. tahniah di ucapkan. setiap kegagalan pasti ada peluang kedua dan seterusnya untuk berjaya. sekali jatuh berkali-kali kita bangun ye kawan-kawan. "satu jatuh kita bangunkan" hikhik! suka ayat ni. :')

banyak sangat kepada, rasa macam tengah tulis wasiat pulak. huhu result saya sila jangan di tanya berapa. tak sehebat kawan-kawan saya, tapi lebih hebat daripada semester lepas. yeah! saya tak sedih sebab tu lah usaha saya. mungkin belum cukup kuat usaha saya untuk DL. Degree. wait for me ok. 

sobsobsob! sye happy sangat. akhirnya dah nak konvo. padahal diploma je pon... ah. biarlah. kau tak tau erti tangisan dalam kegembiraan. haha!


Nota kaki: kejayaan milik semua orang! tahniah kawan-kawan. anda berhak menjadi yang terHEBAT. (:

2 comments:

Nina Hirzi said...

Tak apa lahh. Result macam mana pun at least kita dah try our best kan? Heeee :)

Amirah Marliza said...

yup. betol tu. (: