11 April 2012

Am I deserve for it?

Assalamualaikum...

Hai! Jom borak-borak santai malam-malam ni..=) Dulu-dulu, saya selalu ingat yang orang, kalau konvo je, mesti semua dapat bunga yang ada teddy bear tu. Every single person yang konvo MESTI dapat. Ha, tu lah tanggapan saya dulu-dulu. Tapi rupanya saya silap. Haha! Bunga tu tak semua orang dapat..;) Sweetnye siapa yang dapat kan? Seriously, saya sangat mahukannya! Haha!

::Sweetnye::

;) Tapi saya tau, mustahil for me to get it even the small one. Saya tak berharap walau sekuntum mawar pon. Kalau ada yang sudi hantar saya time konvo tu pon saya dah cukup bersyukur. InsyaAllah~ Tapi kalau ada yang belikan saya bunga teddy bear ni, for sure akan berjejeranlah air mata saya kerana terharu tak ketahuan hala. Haha!

Ok. Saya tau saya tak layak. ;) It's ok. Dah biasa. Haha! Saya hanya menyatakan keinginan. Tak salah kan? =P Jom sambung layan cerita Harry Potter! ;-D

Nota kaki: Saya sangat bersederhana orangnya. Macam Harry Potter. (tiba-tiba) 

No comments: